Gel Amani

Bila ini terjadi

Apakah pilihan anda

Kos pembedahan boleh mencapai RM10,000.
Lagipun, apakah rasanya jika diperlakukan seperti di atas ini.

Mengapa tidak cuba dahulu yang ini:


Sakit lutut boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tidak mengira umur. Ianya berpunca daripada berbagai sebab: Kecederaan, Sakit Sendi, Sakit Tulang, Sakit Otot Dan Arthritis. Antara yang paling kerap adalah berpunca daripada ARTHRITIS. Apabila sudah sampai satu tahap ARTHRITIS ini menyebabkan kesakitan yang amat sangat sehingga menyukarkan pesakit untuk mendirikan solat dan aktiviti harian yang lain. 
Sila hubungi 013-3377 242
013-3377 242
013-3377 242
013-3377 242  
 Year End Sale
60ml: 1 rm90, 2 rm170, Pos Percuma
30ml: 1 rm60, 2 rm110, cod/pos rm5 

Nak Murah Lagi
Pakej 4 botol
60ml rm300
30ml rm200
(Pos Percuma)

Apakah punca Arthritis?
Faktor usia adalah punca utama kerosakan tulang rawan. Apabila sampai satu tahap tulang rawan ini akan menjadi semakin nipis yg menyebabkan pelanggaran berlaku antara tulang dan menyebabkan kesakitan yang teramat sangat sehingga membataskan aktiviti harian kita.


Kebiasaannya Arthritis mula menyerang dari umur sekitar 45 tahun.Negara maju seperti England sendiri pun penduduknya kira-kira 8 daripada 10 orang yang berusia lebih 50 tahun keatas mengalami Arthritis.

ACL
ACL adalah salah satu ligamen terpenting pada lutut. Ia berfungsi untuk mengawal sejauh mana tulang tibia bergerak ke hadapan, relatif kepada tulang femur.




Jadi, ACL adalah penting bagi mengelak pergerakan yang terlalu ke hadapan yang boleh menyebabkan kecederaan pada struktur lain dalam lutut. 
Lazimnya, kecederaan ACL berpunca dari pergerakan memusingkan badan secara tiba-tiba dan perlanggaran fizikal.


SENDI
Sendi terbentuk apabila dua atau lebih tulang bertemu dan ianya berfungsi untuk melicinkan pergerakan. Sakit sendi terjadi di kalangan semua lapisan umur.


Kebanyakan pengidap sakit sendi tidak mempunyai kerosakan terhadap sendi mereka. Kesakitan itu mungkin berpunca dari lapisan tisu luaran, otot, ligamen, sendi atau pangkal saraf. Tulang jarang menyebabkan kesakitan.

TERSELIUH
Kaki terseliuh berlaku apabila seseorang tersilap langkah. Untuk mengawal diri dari jatuh, secara spontan dan tidak disengaja kita cuba mengimbanginya dengan cara yang melibatkan sendi lutut. Akibatnya berlakulah kecederaan-dalam yang menyakitkan.

Sakit Lutut Jika Dibiarkan Tanpa Rawatan Boleh Mengakibatkan Masalah Yang Lebih Besar Seperti Hilang Upaya Berdiri, Kesakitan Pada Sendi Dan Merosakkan Tulang Rawan

> Berasaskan DMSO
> Terbukti secara klinikal
> Bahan halal, produk muslim
> Kualiti terjamin

Gel Amani mengandungi DMSO yang bertindak
meresap masuk jauh ke dalam otot & tulang
untuk mengurangkan kesakitan dan keradangan.

Pengguna Gel Amani secara berterusan akan
membantu menghantar darah yang mengandungi
segala zat yang diperlukan untuk memasuki
ruang-ruang kosong yang cedera untuk proses
penyembuhan.

KELEBIHAN GEL AMANI
>>> Menyembuhkan arthritis (sakit lutut kehilangan pelincir),
>>> Menyembuh sakit lutut akibat kecederaan,
>>> Menyembuh sakit sendi,
>>> menyembuh sakit tulang,
>>> Menyembuh sakit otot,
>>> Melegakan sakit akibat GAUT peringkat awal.

----------------------------------------------------------------------
Sila hubungi 013-3377 242
 Year End Sale
60ml: 1 rm90, 2 rm170, Pos Percuma
30ml: 1 rm60, 2 rm110, cod/pos rm5 

Nak Murah Lagi
Pakej 4 botol
60ml rm300
30ml rm200
(Pos Percuma)
----------------------------------------
Testimoni


COD/Pos Laju
sila hubungi 013-3377 242 (Mohamad)
Harga:  1botol=RM99.90 / 2botol=RM180
COD/Pos Laju PERCUMA
 

3 ulasan:

  1. Testimoni terbaru: Seorang isteri telah mengalami sakit di bahagian pelipat. Setelah dua minggu usaha-usaha berubat dijalan akhirnya suaminya beli 2 botol GEL AMANI. Selepas 2 hari saya tanya keadaannya, dia kata ada kemajuan, sudah kurang sakit, baru dua hari kan, katanya. Yang mengejutkan ialah suaminya tanya harga boleh kurang tak kalau beli banyak? Dia tidak pula memberi tahu untuk apa. Apa anda fikir. Bagi saya mungkin keberkesanan di atas ini yang mendorong suaminya. Mungkin untuk direkomenkan kepada orang-orang yang bermasalah atau mungkin untuk dijual kerana sudah mempercayai keberkesanan produk GEL AMANI.

    BalasPadam
  2. Ketika sedang berurut, isteri saya sempat sembang dengan tukang urut tentang gel amani. Apabila ditanya oleh tukang urut apadia gel amani, isteri menceritakan gel amani diperbuat dari getah pokok pine, cara gunanya disapu 3x sehari, ada kesan baik kalau sakit lutut jika diguna secara konsisten. Tukang urut itu komen katanya bermakna bahan gel amani yang meresap ke dalam itu melembutkan otot2 yang dah keras, itu sebabnya sakitnya hilang.

    BalasPadam
  3. Pagi semalam 10/5/16 seorang cust beli 2 botol (repeat) untuk ibunya. Katanya, ibunya tak mau ubat lain dah, dia nak GEL AMANI juga untuk selesa ketika sembahyang. Pagi ni seorang kawan lama sudah bersara, datang beli 2 botol juga. Dia pernah gunakan GEL AMANI, baik katanya. Bila dah tak sakit dia dah tak gunakan. Hari ni dia cerita dia dapat macam2 sakit, katarak mata, jalan betongkat, lutut kanan berbalut kalau tidak tak boleh jalan walaupun bertongkat. Katanya dia teringat GEL AMANI. Tu yang dia beli 2 botol sekali. Dulu dia beli dengan orang lain. Katanya GEL AMANI kesan baiknya lebih daripada yang lain2.

    BalasPadam